Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Σιώμκος, Γιώργος (Tekijä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
Painos:2η έκδ.
Aiheet:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Saatavuus: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: 658.8 ΣΙΩ
Nide Unknown Saatavissa  Tee varaus