Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Στόχος της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας είναι να απεικονίσει τη συμβολή της ψυχολογίας σήμερα στην κατανόηση της σχολικής μάθησης μέσα από ευρεία παρουσίαση μελετών, εννοιών και θεωριών που οι συγγραφείς επέλεξαν και συνέθεσαν σε ενιαίο σύνολο. Τα ευαίσθητα θέματα της σχολικής εκπαίδευσης - μνήμη, γνώσε...
Tallennettuna:
Päätekijät: | Foulin, Jean - Noel (Tekijä), Mouchon, Serge (Tekijä) |
---|---|
Muut tekijät: | Φανιουδάκη, Μαρίνα (Kääntäjä) |
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek French |
Julkaistu: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2002.
|
Sarja: | Επιστήμες της αγωγής
|
Aiheet: |
Samankaltaisia teoksia
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
Tekijä: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Julkaistu: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
Tekijä: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Julkaistu: (2002) -
Παιδαγωγική ψυχολογία /
Tekijä: Καψάλης, Αχιλλέας Γ.
Julkaistu: (2000) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Tekijä: Schunk, Dale H.
Julkaistu: (2010) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
Tekijä: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Julkaistu: (1996)