Εκπαιδευτική ψυχολογία /

Στόχος της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας είναι να απεικονίσει τη συμβολή της ψυχολογίας σήμερα στην κατανόηση της σχολικής μάθησης μέσα από ευρεία παρουσίαση μελετών, εννοιών και θεωριών που οι συγγραφείς επέλεξαν και συνέθεσαν σε ενιαίο σύνολο. Τα ευαίσθητα θέματα της σχολικής εκπαίδευσης - μνήμη, γνώσε...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Foulin, Jean - Noel (Συγγραφέας), Mouchon, Serge (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Φανιουδάκη, Μαρίνα (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
French
Έκδοση: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2002.
Σειρά:Επιστήμες της αγωγής
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Στόχος της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας είναι να απεικονίσει τη συμβολή της ψυχολογίας σήμερα στην κατανόηση της σχολικής μάθησης μέσα από ευρεία παρουσίαση μελετών, εννοιών και θεωριών που οι συγγραφείς επέλεξαν και συνέθεσαν σε ενιαίο σύνολο. Τα ευαίσθητα θέματα της σχολικής εκπαίδευσης - μνήμη, γνώσεις, κίνητρα, αξιολόγηση - προσεγγίζονται με σκοπό να διαφωτίσουν τα διδακτικά και παιδαγωγικά ζητήματα. Το έργο αυτό αποτελεί ένα εργαλείο επιστημονικής καλλιέργειας και επαγγελματικής επιμόρφωσης χρήσιμο στον αναγνώστη που επιθυμεί να εμπλουτίσει τη σκέψη του σχετικά με την προβληματική της εκπαίδευσης.
Φυσική περιγραφή:xvii, 133 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-375-291-6