Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα σημαντικό και επίκαιρο θέμα της Παιδαγωγικής του Σχολείου, την ομαδική διδασκαλία. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) παρουσιάζεται ιστορικά η εξέλιξη της ομαδικής διδασκαλίας και αναλύονται οι φάσεις και τα στοιχεία της. Στο δεύτερο μέρος (εμπειρικό) διερευνώνται στάσεις υ...
保存先:
第一著者: | Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ. (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
出版事項: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδης,
2001
|
主題: |
類似資料
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
著者:: Tomlinson, Carol Ann
出版事項: (2015) -
Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
出版事項: (2013) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
著者:: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
出版事項: (1959) -
Μοντέλο κοινωνικοποιημένης σχολικής εργασίας /
著者:: Σαλβαράς, Γιάννης Κ.
出版事項: (1987) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
著者:: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
出版事項: (2002)