Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα σημαντικό και επίκαιρο θέμα της Παιδαγωγικής του Σχολείου, την ομαδική διδασκαλία. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) παρουσιάζεται ιστορικά η εξέλιξη της ομαδικής διδασκαλίας και αναλύονται οι φάσεις και τα στοιχεία της. Στο δεύτερο μέρος (εμπειρικό) διερευνώνται στάσεις υ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
منشور في: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδης,
2001
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
بواسطة: Tomlinson, Carol Ann
منشور في: (2015) -
Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
منشور في: (2013) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
بواسطة: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
منشور في: (1959) -
Μοντέλο κοινωνικοποιημένης σχολικής εργασίας /
بواسطة: Σαλβαράς, Γιάννης Κ.
منشور في: (1987) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
بواسطة: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
منشور في: (2002)