Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
Σήμερα, επικρατεί μεγαλύτερη κοινωνική κατανόηση και αποδοχή των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών με ειδικές ανάγκες και η εκπαίδευση βρίσκεται σε εποχή συνεχών αλλαγών και προσαρμογών σε νέες αντιλήψεις. Η ένταξη και η δημιουργία καλύτερων δυνατοτήτων, ευκαιριών και συνθηκών για την εκπαίδευση των...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Údar) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
2016
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
le: Αβραμίδης, Ηλίας
Foilsithe: (2013) -
Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση /
le: Τζουριάδου, Μαρία
Foilsithe: (1995) -
Η ανάπτυξη του ατόμου με οπτική αναπηρία /
le: Χριστοδούλου, Πηνειώ Κ., κ.ά.
Foilsithe: (2017) -
Παιδαγωγική της ένταξης : απο το σχολείο του διαχωρισμού σε ένα σχολείο για όλους.
le: Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963-
Foilsithe: (2002) -
Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Foilsithe: (2012)