Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
Σήμερα, επικρατεί μεγαλύτερη κοινωνική κατανόηση και αποδοχή των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών με ειδικές ανάγκες και η εκπαίδευση βρίσκεται σε εποχή συνεχών αλλαγών και προσαρμογών σε νέες αντιλήψεις. Η ένταξη και η δημιουργία καλύτερων δυνατοτήτων, ευκαιριών και συνθηκών για την εκπαίδευση των...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | 
      Αθήνα :
        Παπαζήση,
    
      2016
     | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /        
                  
ανά: Αβραμίδης, Ηλίας
Έκδοση: (2013) - 
                
        
          Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση /        
                  
ανά: Τζουριάδου, Μαρία
Έκδοση: (1995) - 
                
        
          Η ανάπτυξη του ατόμου με οπτική αναπηρία /        
                  
ανά: Χριστοδούλου, Πηνειώ Κ., κ.ά.
Έκδοση: (2017) - 
                
        
          Παιδαγωγική της ένταξης : απο το σχολείο του διαχωρισμού σε ένα σχολείο για όλους.        
                  
ανά: Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963-
Έκδοση: (2002) - 
                
        
          Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /        
                          
Έκδοση: (2012)