Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /

Σήμερα, επικρατεί μεγαλύτερη κοινωνική κατανόηση και αποδοχή των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών με ειδικές ανάγκες και η εκπαίδευση βρίσκεται σε εποχή συνεχών αλλαγών και προσαρμογών σε νέες αντιλήψεις. Η ένταξη και η δημιουργία καλύτερων δυνατοτήτων, ευκαιριών και συνθηκών για την εκπαίδευση των...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Παπαζήση, 2016
Materias:
LEADER 04344namaa2200301 4500
001 main_51778
003 GR-kkKDBK
005 20191001215457.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170222s2016uuuugr#a|||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-02-3214-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.  |9 14095 
245 1 3 |a Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους :  |b θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /  |c Ελένη Δ. Τρίγκα - Μερτίκα 
260 |a Αθήνα :  |b Παπαζήση,  |c 2016 
300 |a 218, [10] σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Σήμερα, επικρατεί μεγαλύτερη κοινωνική κατανόηση και αποδοχή των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών με ειδικές ανάγκες και η εκπαίδευση βρίσκεται σε εποχή συνεχών αλλαγών και προσαρμογών σε νέες αντιλήψεις. Η ένταξη και η δημιουργία καλύτερων δυνατοτήτων, ευκαιριών και συνθηκών για την εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αποτελεί τον απώτερο στόχο της ειδικής αγωγής. Σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή, παρέχεται η δυνατότητα να υπάρχει πρόγραμμα ένταξης τυφλών μαθητών στα "γενικά" σχολεία. Ο σκοπός και οι στόχοι της εκπαίδευσής τους ταυτίζονται με το σκοπό και τους στόχους των βλεπόντων μαθητών. Μόνο τα διδακτικά μέσα και οι μέθοδοι διδασκαλίας αλλάζουν. Χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις τους και με την κατάλληλη βοήθεια από ειδικό εκπαιδευτικό, οι τυφλοί μαθητές μπορούν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους, όπως και οι βλέποντες συμμαθητές τους. Διαβάζουν και γράφουν με το "σύστημα braille", το οποίο είναι ένα απτικό σύστημα ανάγνωσης και γραφής και φέρει το όνομα του Louis Braille που το επινόησε. Για τη "στήριξη" των τυφλών παιδιών στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας υπάρχουν ειδικά διδακτικά και εποπτικά μέσα, όπως βιβλία γραμμένα στην ανάγλυφη γραφή braille, ειδικές γραφομηχανές braille, ηλεκτρονικοί υπολογιστές με κατάλληλα προσαρμοσμένα προγράμματα και πολλά άλλα βοηθήματα. 
650 4 |a Ειδική αγωγή  |9 59580 
650 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 66938 
650 4 |a Παιδιά, Τυφλά  |x Εκπαίδευση  |9 60921 
650 4 |a Τυφλοί  |x Εκπαίδευση  |9 60920 
700 1 |a Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.  |t Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση  |9 121932 
710 2 |4 pbl  |a Παπαζήσης  |9 26716 
942 |c BK 
999 |c 55703  |d 55703 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_900000000000000_ΤΡΙ  |7 0  |9 71674  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-22  |e Αγορά  |i 00802017  |l 4  |m 1  |o 371.9 ΤΡΙ  |p 00802017  |r 2020-01-16  |s 2019-12-24  |w 2019-04-29  |y BK