Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /

Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες: Στην πρώτη προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη, το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστ...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Autore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Ανθρωπος, 2002
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 371.9 ΣΤΑ
Copia Unknown (τ.1) Disponibile  Richiedi
Copia Unknown (τ.1) Disponibile  Richiedi