Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
Σήμερα, επικρατεί μεγαλύτερη κοινωνική κατανόηση και αποδοχή των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών με ειδικές ανάγκες και η εκπαίδευση βρίσκεται σε εποχή συνεχών αλλαγών και προσαρμογών σε νέες αντιλήψεις. Η ένταξη και η δημιουργία καλύτερων δυνατοτήτων, ευκαιριών και συνθηκών για την εκπαίδευση των...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
2016
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
par: Αβραμίδης, Ηλίας
Publié: (2013) -
Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση /
par: Τζουριάδου, Μαρία
Publié: (1995) -
Η ανάπτυξη του ατόμου με οπτική αναπηρία /
par: Χριστοδούλου, Πηνειώ Κ., et autres
Publié: (2017) -
Παιδαγωγική της ένταξης : απο το σχολείο του διαχωρισμού σε ένα σχολείο για όλους.
par: Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963-
Publié: (2002) -
Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Publié: (2012)