Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Salvato in:
Autore principale: | |
---|---|
Altri autori: | |
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Soggetti: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: |
380 BEN |
---|---|
Copia Unknown | Disponibile Richiedi |