Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Auteur)
Autres auteurs: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Traducteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Sujets:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informations d'exemplaires de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: 380 BEN
Exemplaire Unknown Disponible  Réserver