Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autor)
Kolejni autorzy: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Tłumacz)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 380 BEN
Egzemplarz Unknown Dostępne  Zamów