Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Kolejni autorzy: | |
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
380 BEN |
---|---|
Egzemplarz Unknown | Dostępne Zamów |