Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Author)
Other Authors: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Translator)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Subjects:
Description
Summary:[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μάρκετινγκ, το εμπορικό σήμα μετατρέπεται, από γνώρισμα διαφοροποίησης, σε μια οντότητα που οι επιπτώσεις της στους κοινωνικούς φορείς και στις αλληλεπιδράσεις τους είναι αμέτρητες. Πάνω σ' αυτό το καθαρά εταιρικό αντικείμενο, προτίθεται να διατυπώσει σκέψεις το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Benoit Heilbrunn, διδάκτωρ οικονομικών επιστημών, ENA, HEC. Σύμβουλος σε θέματα στρατηγικής του εμπορικού σήματος.
Item Description:Άνω του τίτλου: Τί γνωρίζω
Τίτλος πρωτοτύπου: La marque
Physical Description:143 σ. ; 18 εκ.
ISBN:978-960-6776-52-6