Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Awdur)
Awduron Eraill: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Cyfieithydd)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Pynciau:
Disgrifiad
Crynodeb:[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μάρκετινγκ, το εμπορικό σήμα μετατρέπεται, από γνώρισμα διαφοροποίησης, σε μια οντότητα που οι επιπτώσεις της στους κοινωνικούς φορείς και στις αλληλεπιδράσεις τους είναι αμέτρητες. Πάνω σ' αυτό το καθαρά εταιρικό αντικείμενο, προτίθεται να διατυπώσει σκέψεις το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Benoit Heilbrunn, διδάκτωρ οικονομικών επιστημών, ENA, HEC. Σύμβουλος σε θέματα στρατηγικής του εμπορικού σήματος.
Disgrifiad o'r Eitem:Άνω του τίτλου: Τί γνωρίζω
Τίτλος πρωτοτύπου: La marque
Disgrifiad Corfforoll:143 σ. ; 18 εκ.
ISBN:978-960-6776-52-6