Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Другие авторы: | |
Формат: | |
Язык: | Greek English |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
370 TOM |
---|---|
Копировать Unknown | Checked out – В течение: 30-07-2025 23:59 |