Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Tomlinson, Carol Ann (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Κορρέ, Ειρήνη (Επιμελητής έκδοσης, Μεταφραστής) |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek English |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Έκδοση: (2013) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
ανά: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Έκδοση: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
ανά: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Έκδοση: (1959) -
Μοντέλο κοινωνικοποιημένης σχολικής εργασίας /
ανά: Σαλβαράς, Γιάννης Κ.
Έκδοση: (1987) -
Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία /
ανά: Mager, Robert F.
Έκδοση: (2000)