Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek English |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03359namaa2200313 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_39563 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191001214153.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 151026s2015uuuugr#a|||gr|||| 000|0 gre d | ||
| 020 | |a 978-960-333-888-8 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 041 | 1 | |a gre |h eng | |
| 082 | 0 | |a 370 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Tomlinson, Carol Ann |9 16734 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας / |c Carol Ann Tomlinson ; επιμέλεια, μετάφραση Ειρήνη Κορρέ |
| 260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Γρηγόρη, |c 2015 | ||
| 300 | |a 186 σ. : |b εικ. ; |c 24 εκ. | ||
| 500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: How to differntiate instruction in mixed-ability classrooms | ||
| 520 | |a Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μια σειρά φυσικών εμποδίων. Αντιπροσωπεύουν πολιτισμούς που διαφέρουν σημαντικά. Πολλοί μαθητές φέρνουν μαζί τους στο σχολείο τις εντάσεις από το σπίτι, που είναι πολύ δύσκολες για τους νέους να τις διαχειριστούν. Η διαφοροποίηση προτείνει ότι είναι εφικτό να δημιουργήσουμε σχολικές τάξεις, όπου οι πραγματικότητες των μαθητών μπορούν να συμβαδίσουν με τις πραγματικότητες του προγράμματος. Η ιδέα σε προκαλεί. Μας προκαλεί να βασιστούμε στην καλύτερη γνώση της διδασκαλίας και της μάθησης. Προτείνει ότι υπάρχει χώρος και για την ισότητα, αλλά και για την υπεροχή μέσα στις τάξεις μας. Μας προκαλεί να αμφισβητήσουμε, να αλλάξουμε, να αναστοχαστούμε και να αλλάξουμε λίγο περισσότερο. | ||
| 650 | 4 | |a Διδασκαλία |x Μεθοδολογία |9 67070 | |
| 650 | 4 | |a Εξατομικευμένη διδασκαλία |9 57262 | |
| 650 | 4 | |a Ομαδική εργασία στην εκπαίδευση |9 64064 | |
| 700 | 1 | |4 edt |4 trl |a Κορρέ, Ειρήνη |9 16735 | |
| 700 | 1 | |a Tomlinson, Carol Ann |t Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας |9 109469 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Γρηγόρης |9 29778 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 42133 |d 42133 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_TOM |7 0 |9 55034 |a KDBK |b KDBK |d 2015-10-26 |e Αγορά |i 60782015 |l 9 |o 370 TOM |p 60782015 |r 2021-07-21 |s 2021-06-14 |w 2019-04-28 |y BK | ||