Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Tomlinson, Carol Ann (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Κορρέ, Ειρήνη (Επιμελητής έκδοσης, Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
Θέματα:
LEADER 03359namaa2200313 4500
001 main_39563
003 GR-kkKDBK
005 20191001214153.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151026s2015uuuugr#a|||gr|||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-333-888-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Tomlinson, Carol Ann  |9 16734 
245 1 0 |a Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /  |c Carol Ann Tomlinson ; επιμέλεια, μετάφραση Ειρήνη Κορρέ 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Γρηγόρη,  |c 2015 
300 |a 186 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: How to differntiate instruction in mixed-ability classrooms 
520 |a Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μια σειρά φυσικών εμποδίων. Αντιπροσωπεύουν πολιτισμούς που διαφέρουν σημαντικά. Πολλοί μαθητές φέρνουν μαζί τους στο σχολείο τις εντάσεις από το σπίτι, που είναι πολύ δύσκολες για τους νέους να τις διαχειριστούν. Η διαφοροποίηση προτείνει ότι είναι εφικτό να δημιουργήσουμε σχολικές τάξεις, όπου οι πραγματικότητες των μαθητών μπορούν να συμβαδίσουν με τις πραγματικότητες του προγράμματος. Η ιδέα σε προκαλεί. Μας προκαλεί να βασιστούμε στην καλύτερη γνώση της διδασκαλίας και της μάθησης. Προτείνει ότι υπάρχει χώρος και για την ισότητα, αλλά και για την υπεροχή μέσα στις τάξεις μας. Μας προκαλεί να αμφισβητήσουμε, να αλλάξουμε, να αναστοχαστούμε και να αλλάξουμε λίγο περισσότερο.  
650 4 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία  |9 67070 
650 4 |a Εξατομικευμένη διδασκαλία  |9 57262 
650 4 |a Ομαδική εργασία στην εκπαίδευση  |9 64064 
700 1 |4 edt  |4 trl  |a Κορρέ, Ειρήνη  |9 16735 
700 1 |a Tomlinson, Carol Ann  |t Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας  |9 109469 
710 2 |4 pbl  |a Γρηγόρης  |9 29778 
942 |c BK 
999 |c 42133  |d 42133 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_TOM  |7 0  |9 55034  |a KDBK  |b KDBK  |d 2015-10-26  |e Αγορά  |i 60782015  |l 9  |o 370 TOM  |p 60782015  |r 2021-07-21  |s 2021-06-14  |w 2019-04-28  |y BK