Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | |
Format: | Buch |
Sprache: | Greek English |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Schlagworte: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: |
370 TOM |
---|---|
Exemplar Unknown | Checked out – Rückgabe bis: 30-07-2025 23:59 |