Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Tomlinson, Carol Ann (Συγγραφέας)
Outros Autores: Κορρέ, Ειρήνη (Επιμελητής έκδοσης, Μεταφραστής)
Formato: Livro
Idioma:Greek
English
Publicado em: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 370 TOM
Cód. Barras: Unknown Checked outFim de empréstimo: 30-07-2025 23:59