Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Kolejni autorzy: | |
Format: | Książka |
Język: | Greek English |
Wydane: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
370 TOM |
---|---|
Egzemplarz Unknown | Checked out – do: 30-07-2025 23:59 |