Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Tomlinson, Carol Ann (Autor)
Kolejni autorzy: Κορρέ, Ειρήνη (Redaktor, Tłumacz)
Format: Książka
Język:Greek
English
Wydane: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 370 TOM
Egzemplarz Unknown Checked outdo: 30-07-2025 23:59