Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Tomlinson, Carol Ann (著者)
その他の著者: Κορρέ, Ειρήνη (編集者, 翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
English
出版事項: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

予約・返却請求 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: 370 TOM
所蔵 Unknown Checked out返却日: 30-07-2025 23:59