Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: |
370 TOM |
---|---|
所蔵 Unknown | Checked out – 返却日: 30-07-2025 23:59 |