Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Tomlinson, Carol Ann (Autore)
Altri autori: Κορρέ, Ειρήνη (Redattore, Traduttore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
English
Pubblicazione: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 370 TOM
Copia Unknown Checked outScadere: 30-07-2025 23:59