Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Greek English |
Published: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: |
370 TOM |
---|---|
Copy Unknown | Checked out – Due: 30-07-2025 23:59 |