Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Tomlinson, Carol Ann (Autor)
Altres autors: Κορρέ, Ειρήνη (Editor, Traductor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
English
Publicat: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 370 TOM
Còpia Unknown Checked outVenciment: 30-07-2025 23:59