Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Guardat en:
Autor principal: | |
---|---|
Altres autors: | |
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek English |
Publicat: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Matèries: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
370 TOM |
---|---|
Còpia Unknown | Checked out – Venciment: 30-07-2025 23:59 |