Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Diğer Yazarlar: | |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Konular: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: |
370 TOM |
---|---|
Kopya Bilgisi Unknown | Checked out – İade Tarihi: 30-07-2025 23:59 |