Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Tomlinson, Carol Ann (Författare, medförfattare)
Övriga upphovsmän: Κορρέ, Ειρήνη (Utgivare, redaktör, sammanställare, Översättare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
English
Publicerad: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
Ämnen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Beståndsuppgifter i ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: 370 TOM
Exemplar Unknown Checked outFörfaller: 30-07-2025 23:59