Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
अन्य लेखक: | |
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek English |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
विषय: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: |
370 TOM |
---|---|
प्रति Unknown | Checked out – देय: 30-07-2025 23:59 |