Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
שמור ב:
מחבר ראשי: | |
---|---|
מחברים אחרים: | |
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek English |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
נושאים: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: |
370 TOM |
---|---|
עותק Unknown | Checked out – תאריך החזרה: 30-07-2025 23:59 |