Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Outros autores: | |
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek English |
Publicado: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
370 TOM |
---|---|
Copia Unknown | Checked out – Vencemento: 30-07-2025 23:59 |