Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Tomlinson, Carol Ann (Συγγραφέας)
Outros autores: Κορρέ, Ειρήνη (Επιμελητής έκδοσης, Μεταφραστής)
Formato: Libro
Idioma:Greek
English
Publicado: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2015
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 370 TOM
Copia Unknown Checked outVencemento: 30-07-2025 23:59