Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
Στη σημερινή εποχή, όλο και περισσότεροι μαθητές διαγιγνώσκονται με διάσπαση προσοχής και άλλες σχετικές διαταραχές. Η διάγνωση της μαθησιακής δυσκολίας επηρεάζει μαθητές ουσιαστικά σε όλες τις τάξεις. Επιπροσθέτως, μαθητές έρχονται στις τάξεις με υψηλού επιπέδου δεξιότητες και νόηση. Έρχονται με μι...
Αποθηκεύτηκε σε:
Hovedforfatter: | |
---|---|
Andre forfattere: | |
Format: | Bog |
Sprog: | Greek English |
Udgivet: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Γρηγόρη,
2015
|
Fag: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: |
370 TOM |
---|---|
Kopi Unknown | Checked out – Due: 30-07-2025 23:59 |