Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Pitch anything : an innovative method for presenting, persuading and winning the deal /
Bằng: Klaff, Oren
Được phát hành: (2011) -
Πωλήσεις : οργάνωση και πρακτική /
Bằng: Allen, Peter, 1937-
Được phát hành: (1994) -
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
Bằng: Allen, P.
Được phát hành: (1980) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
Bằng: Girard, Joe, et al.
Được phát hành: (1980) -
Εισαγωγή στην τέχνη των πωλήσεων
Bằng: Chapman, Elwood N.
Được phát hành: (1991)