Αλφαβητάριο υπηρεσιών /
Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Αθήνα :
Σταμούλης,
2013
|
Témata: |
Podobné jednotky
-
Pitch anything : an innovative method for presenting, persuading and winning the deal /
Autor: Klaff, Oren
Vydáno: (2011) -
Πωλήσεις : οργάνωση και πρακτική /
Autor: Allen, Peter, 1937-
Vydáno: (1994) -
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
Autor: Allen, P.
Vydáno: (1980) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
Autor: Girard, Joe, a další
Vydáno: (1980) -
Εισαγωγή στην τέχνη των πωλήσεων
Autor: Chapman, Elwood N.
Vydáno: (1991)