Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Τζωρτζάκης, Κώστας (Autor), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Rosili, 1996
Materias:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 658 ΤΖΩ
Copia Unknown Disponible  Hacer reserva