Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awduron: Τζωρτζάκης, Κώστας (Awdur), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Awdur)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Rosili, 1996
Pynciau:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Manylion daliadau o ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Rhif Galw: 658 ΤΖΩ
Copi Unknown Ar gael  Gwneud Cais