The lean startup : how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses /
Most new businesses fail. But most of those failures are preventable. This title offers a fresh approach to business that's being adopted around the world. It describes learning what your customers really want, testing your vision continuously, and adapting and adjusting before it's too la...
保存先:
第一著者: | Ries, Eric, 1978- (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | English |
出版事項: |
London ; New York :
Portfolio Penguin,
c2011
|
主題: |
類似資料
-
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
著者:: Μπουτσούκη, Χριστίνα
出版事項: (2015) -
Lean Startup : λιτή επιχειρηματική εκκίνηση : πώς οι σημερινοί επιχειρηματίες χρησιμοποιούν καινοτομίες για τη δημιουργία επιτυχημένων επιχειρήσεων /
著者:: Ries, Eric, 1978-
出版事項: (2013) -
Ζωή για κατανάλωση /
著者:: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
出版事項: (2008) -
Likeable social media : how to delight your customers, create an irresistible brand, and be generally amazing on facebook and other social networks /
著者:: Kerpen, Dave
出版事項: (2011) -
Inbound marketing : get found using Google, social media and blogs /
著者:: Halligan, Brian, 1967-, 等
出版事項: (2010)