Ηλεκτρονικό εμπόριο 2011 : επιχειρήσεις, Τεχνολογία, Κοινωνία /
Το "Ηλεκτρονικό εμπόριο: Επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία", πραγματεύεται τις τρεις σημαντικότερες δυνάμεις, στις οποίες βασίζεται το επιχειρείν στον online κόσμο: θεμελιώδεις αρχές επιχειρήσεων, τεχνολογικές ευκαιρίες και κοινωνικά θέματα. Σε κάθε κεφάλαιο, αυτά τα τρία θέματα ζωντανεύο...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριοι συγγραφείς: | Laudon, Kenneth C., 1944- (Συγγραφέας), Traver, Carol Guercio (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Γκαντζιάς, Γιώργος (Επιμελητής έκδοσης), Μήλιος, Αγαμέμνων (Μεταφραστής) | 
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek English  | 
| Έκδοση: | 
      Αθήνα :
        Παπασωτηρίου,
    
      2012
     | 
| Έκδοση: | 7η έκδ. | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Ηλεκτρονικό εμπόριο 2008 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager /        
                  
ανά: Turban, Efraim, κ.ά.
Έκδοση: (2008) - 
                
        
          Web 2.0 and beyond : understanding the new online business models, trends, and technologies /        
                  
ανά: Funk, Tom, 1965-
Έκδοση: (2009) - 
                
        
          Unleash the power of force.com : how to thrive in the new digital economy /        
                  
ανά: Sapir, Jonathan
Έκδοση: (2013) - 
                
        
          Google semantic search : search engine optimization (SEO) techniques that get your company more traffic, increase brand impact and amplify your online presence /        
                  
ανά: Amerland, David
Έκδοση: (2013) - 
                
        
          Ηλεκτρονικό εμπόριο /        
                  
ανά: Γιαννάκας, Κ., κ.ά.
Έκδοση: (2012)