Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Na minha lista:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
Assuntos: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: |
372 ΜΠΟ |
---|---|
Cód. Barras: Unknown | Disponível Localização |