Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Μπουντά, Ελένη Ε. (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Πάτρα : Opportuna, 2009
Предметы:
Описание
Итог:Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον τους αλλά και στο πλαίσιο της παγκόσμιας κοινότητας, με την ταυτόχρονη διασύνδεση παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της ιστορικής σκέψης που καλλιεργεί η επίσημη ιστορική εκπαίδευση στους Έλληνες μαθητές του Δημοτικού, όπως αυτή αποτυπώνεται στα σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα (Μεταπολίτευση - 2003) με βάση τα οποία συνεγράφησαν τα σχολικά εγχειρίδια.
Объем:222 σ. : πίν. ; 24 εκ.
Библиография:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-98122-2-1