Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Guardado en:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Greek |
Publicado: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
Materias: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
372 ΜΠΟ |
---|---|
Copia Unknown | Disponible Hacer reserva |