Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Format: | Book |
| Language: | Greek |
| Published: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
| Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Call Number: |
372 ΜΠΟ |
|---|---|
| Copy Unknown | Available Place a Hold |