Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Μπουντά, Ελένη Ε. (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Πάτρα : Opportuna, 2009
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 372 ΜΠΟ
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva