Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Μπουντά, Ελένη Ε. (Author)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
প্রকাশিত: Πάτρα : Opportuna, 2009
বিষয়গুলি:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

হোল্ডিংসের বিবরণ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
ডাক সংখ্যা: 372 ΜΠΟ
প্রতিলিপি Unknown লভ্য  এই স্থানে হোল্ড করুন