Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
সংরক্ষণ করুন:
| প্রধান লেখক: | |
|---|---|
| বিন্যাস: | গ্রন্থ |
| ভাষা: | Greek |
| প্রকাশিত: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
| বিষয়গুলি: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| ডাক সংখ্যা: |
372 ΜΠΟ |
|---|---|
| প্রতিলিপি Unknown | লভ্য এই স্থানে হোল্ড করুন |