Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Kaydedildi:
Yazar: | Μπουντά, Ελένη Ε. (Yazar) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Προγράμματα ωρολόγια και αναλυτικά παντός είδους πληρών δημοτ. σχολείων αρρένων και θηλέων /
Baskı/Yayın Bilgisi: (1921) -
Ένα σεντούκι γεμάτο μυστικά
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006) -
Τι πρέπει να ξέρω στη Δ΄ Δημοτικού : μάθηση, ψυχολογία /
Yazar:: Μακρής, Κωνσταντίνος -
Ελληνική ιστορία : από της αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως υπό των Φράγκων μέχρι των καθ' ημάς χρόνων /
Yazar:: Βραχνός, Νικόλαος Ι.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1914) -
Ελληνική ιστορία : από της αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως υπό των Φράγκων μέχρι των καθ' ημάς χρόνων : διά την Γ' τάξιν των ελληνικών σχολείων και την αντίστοιχον τάξιν των λοιπών σχολείων της μέσης εκπαιδεύσεως /
Yazar:: Βαλάκης, Παύλος Α.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1923)