Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Μπουντά, Ελένη Ε. (Tác giả)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Πάτρα : Opportuna, 2009
Những chủ đề:
Miêu tả
Tóm tắt:Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον τους αλλά και στο πλαίσιο της παγκόσμιας κοινότητας, με την ταυτόχρονη διασύνδεση παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της ιστορικής σκέψης που καλλιεργεί η επίσημη ιστορική εκπαίδευση στους Έλληνες μαθητές του Δημοτικού, όπως αυτή αποτυπώνεται στα σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα (Μεταπολίτευση - 2003) με βάση τα οποία συνεγράφησαν τα σχολικά εγχειρίδια.
Mô tả vật lý:222 σ. : πίν. ; 24 εκ.
Thư mục:Περιέχει βιβλιογραφία
số ISBN:978-960-98122-2-1