Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Μπουντά, Ελένη Ε. (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Πάτρα : Opportuna, 2009
主題:
その他の書誌記述
要約:Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον τους αλλά και στο πλαίσιο της παγκόσμιας κοινότητας, με την ταυτόχρονη διασύνδεση παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της ιστορικής σκέψης που καλλιεργεί η επίσημη ιστορική εκπαίδευση στους Έλληνες μαθητές του Δημοτικού, όπως αυτή αποτυπώνεται στα σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα (Μεταπολίτευση - 2003) με βάση τα οποία συνεγράφησαν τα σχολικά εγχειρίδια.
物理的記述:222 σ. : πίν. ; 24 εκ.
書誌:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-98122-2-1