Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Μπουντά, Ελένη Ε. (Awdur)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Πάτρα : Opportuna, 2009
Pynciau:
Disgrifiad
Crynodeb:Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον τους αλλά και στο πλαίσιο της παγκόσμιας κοινότητας, με την ταυτόχρονη διασύνδεση παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της ιστορικής σκέψης που καλλιεργεί η επίσημη ιστορική εκπαίδευση στους Έλληνες μαθητές του Δημοτικού, όπως αυτή αποτυπώνεται στα σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα (Μεταπολίτευση - 2003) με βάση τα οποία συνεγράφησαν τα σχολικά εγχειρίδια.
Disgrifiad Corfforoll:222 σ. : πίν. ; 24 εκ.
Llyfryddiaeth:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-98122-2-1