Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Tác giả) |
---|---|
Tác giả khác: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Thông dịch viên) |
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek English |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
Loạt: | Θεωρία, ιδέες
|
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
Bằng: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Được phát hành: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
Bằng: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Được phát hành: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Bằng: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Được phát hành: (2015) -
Marketing I.
Bằng: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Được phát hành: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
Bằng: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Được phát hành: (2007)