Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
Na minha lista:
Autor principal: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Autor) |
---|---|
Outros Autores: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Tradutor) |
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek English |
Publicado em: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
coleção: | Θεωρία, ιδέες
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
por: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Publicado em: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
por: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Publicado em: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
por: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Publicado em: (2015) -
Marketing I.
por: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Publicado em: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
por: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Publicado em: (2007)